söndag 29 juni 2008

smmrstrnd

Idag blir det årets första (och förmodligen enda) Strand Söndag. Jag tror kanske att det kan blir ganska lagom med folk idag. Det har inte kommit så mycket turister än så därför lär det bli mest lokalt folk från Kalmar med omnejd.
Men jag ska ju jobba imorgon så det blir väl rätt lugnt för min del men det ska ändå bli kul att komma ut lite. Hoppas bara att regnet håller sig borta så vi kan sitta på After Beachen och lyssna på liveband och ta en kall.

Det har regnat lite nu på morgonen men jag tycler det ser ut att klarna upp lite, hoppas det håller sig.

Butiken går fortfarande ganska segt. Det har inte kommit så mycket folk än typ, jag hoppas det börjar komma igång lite under nästa vecka.

Fan jag ver inte alls sugen på att skriva just nu så jag lägger helt enkelt ner.

Hej då

1 kommentar:

Anonym sa...

Tja Henrik.
Det var et tag sen. Allt väl? kul att du har öppnat butik, måste kika in när jag får tid. tänkte bara tipsa om en lite grej.... http://www.namnlista.se/142