fredag 25 januari 2008

Fredag kväll!!

Äntligen så har våra DVD-fodral till Kalmar FF´s DVD blivit klara. Efter en hel del strul och fel så va jag äntligen och hämtade dom på tryckeriet idag på eftermiddagen. Och nu har jag suttit och vikt in alla i fodral och lagt dom i kartong. Så i början av nästa vecka kör jag in dom till Kalmar FF´s kansli så dom kan säljas i deras shop. Känns grymt kul att vi fått göra en sån grej åt KFF.


Imorgon ska jag åter igen ner till Harrys och vara mingelfotograf. Det är också en rolig grej som vi fått i uppdrag. Man får vara ute på krogen och springa men ändå mår man prima dagen efter. Man går ju inte ut så ofta nu för tiden så det är kul att man kan kombinera utgång med jobb på ett sätt. För alkoholen klarar man sig faktiskt riktigt bra utan.

Jag har inte fått några framsteg än vad gäller min 25års fest, känns bara mer och mer som att det kommer bli skit av alltihop. Får jag inte svar ang. lokalen i början av veckan nu så blir de fan för tight med tid för att hinna styra upp allt. Va fan ska man då hitta på? Sitta hemma å tjura typ? he he...

Nä man får väl dra hit några stycken och köra en mindre hemmafest. Det kan ju bli mycket trevligt de me. Fast visst hade varit grymt mycket trevligare med en stor fest med liveband och allt.

1 kommentar:

Unknown sa...

Då syns vi antagligen på Harrys, lika nyktra. För man får ju inte köra bil och vara onykter, samtidigt.