torsdag 3 januari 2008

Målar å grejar..

Snart kommer det två nya "hyresgäster" i vår källare. Så jag håller på förfullt och fixar med deras rum så de ska bli fint.
Idag har jag köpt färg och hållt på att måla väggarna och lite rör som går i taket. Pallade inte måla hela.
Maskerade alla lister och målade rören, runt maskeringen och en vägg sen tog min ork slut.
Imorgon kommer det nya golvet me. Så när man kommer hem från jobbet imon så blir det till att måla färdigt så jag kan lägga golvet på lördag.
Vilket bestyr det är att vara husägare/hyresvärd.

Imon hoppas jag kunna få en stund över i jobbet när jag är inne i kalmar så jag kan dra till expert och köpa tillbehör till min kamera. Ska köpa batterigrepp och motljusskydd blandannat. fick ju hem min nya blixt i mellandagarna. Har inte hunnit testa den riktigt mer än lite på nyårsafton. Men det är gutt med riktigt blixt äntligen.
Nu ska nog mingelbilderna på Harrys bli ännu bättre nästa gång.

Fan kl e kvart i tolv och jag ska jobba imon. Måste nog gå och lägga mej nu.

Hej hej

Inga kommentarer: