onsdag 23 januari 2008

Förkyld, trött å sur.

Har precis kommit hem efter en härlig arbetsdag på 18 timmar med en grym förkylning i kroppen. Sjukt jobbigt. Har varit i Malmö och hämtat ett flyttlass och kört till Mörbylånga av alla jävla ställen.

Igår va jag och hämtade min kära Merca på verkstaden. Den ville ju inte sluta ticka så jag bestämmade mig för att byta alla lyftare. Passade även på att byta rotorer och fördelarlock till en nett totalsumma på ca 12.000kr.. Men inte fan slutade den ticka för de. Jag blir så jävla trött på den bilen. Men jag vill fan inte sälja den. Älskar den som fan. Men det börjar kosta pengar nu. Undrar vad Brabus i tyskland vill ha för att renovera upp hela motorn igen? det hade ju varit grymt kul men lär väl kosta löjligt mycket kan jag tro.

Nu ska jag sova. Imon väntar nya äventyr.

Inga kommentarer: