måndag 21 januari 2008

oj då...

...här va det ett tag sen man va inne å skrev nu. Har haft allt för mycket att göra så jag har helt enkelt inte hunnit.

Lovali har sån jävla hosta (igen!) så jag tycker synd om henne. Hon ligger i sin säng nu och sover och hostar så hon skriker mellan hostningarna typ. Stackars liten bebis.

Idag blev jag för första gången fotograferad av en fartkamera. De va spänande. Satt typ och snackade skit i bilen på väg hem från jobbet när det bara blixtrade till i vägkanten och vips så va man med på bild. Så snart kommer det väl en lapp i brevlådan. Tur att man är försäkrad mot sånt, så jag skickar bara in böteslappen och får den betald. He he.. det skulle svida för Bosse om han visste de. Att jag har åkt dit för fortkörning utan att behöva betala. HA HA HA!!!

Nu ska vi kolla på en ny (?) film som heter The life and death of Bobby Z. Får se om den kan va nåt å ha.

Hej hej...

Inga kommentarer: