lördag 15 december 2007

.......

Sitter hemma och väntar på att brorsan ska ringa så ska jag dra ner till Harrys och hämta honom och köra hem honom.
Fan va mycket meningslöst man hinner med när man sitter själv hemma en lördagkväll.
Har spelat bort massa pengar på fucking riggade partypoker och sen suttit och blippat på youtube.
Jag hittade ett roligt klipp på tre idioter som försöker rymma från en fångtransport.
Men jag fattar inte hur man lägger in klipp från youtube direkt här på bloggen. Många gör ju de man jag fattar fan inte hur man gör.
Har försökt att kopiera den där jävla embed länken och lägga in men det går inte. Får inte med hela länken hur jag än gör.
Nån som kan förklara hur man gör?

Jag lägger in länken så här istället så länge. För den va rätt kul.

http://youtube.com/watch?v=kldDm0X1IsA

Inga kommentarer: