tisdag 18 november 2008

CDON.COM

Idag fick jag hem mitt paket som jag beställde från CDON.COM i söndags. 5 DVD:er innehöll det.

Hela säsongen av Mäklarna, en fantastiskt rolig serie men Kjell Bergqvist och Cecilia Frode som gick på svt för nåt år sen.

The Outlaw Josey Wales, 6:e filmen i Clintan samlingen som Expressen kör för tillfället. Missade denna så jag beställde den istället.

Första & Andra säsongen av Hjälp, den otroligt roliga serien med en mängd svenska komiker som tv 4 sände förra året tror jag det var.

BASEketball, en komedi av och med Trey Parker och Matt Stone, skaparna av SouthPark. Har inte sett den än men har hört och tror själv att den är fantastisk.

Och som en liten bonus till mig själv när jag ändå beställde filmer så hittade jag en DVD med Linus På Linjen!!. 1 timme och 40 min Linus. Inte för att jag vet varför man egentligen vill ha en sådan DVD men tyckte det kunde vara en rolig grej i min filmsamling.

Nu ska jag kolla på Mäklarna. har bara haft första dvd:n med dom 6 första avsnitten som jag säkert sett 10 gånger st. Nu ska jag äntligen få se resterande 6 avsnitt.
Detta blir en njutningens afton. För vad kan vara bättre än en kväll i soffan framför en sjukt rolig tv-serie med Kjell Bergqvist i sitt esse.

NJUT!!

Inga kommentarer: