söndag 16 november 2008

Söndag

En väldigt lugn och skön söndag på soffan börjar lida mot en lika lugn och skön söndagskväll i soffan. Imorgon börjar en ny tung arbetsvecka och den ser jag verkligen inte fram emot idag.
Det blit iof en lugn start på veckan imorgon. Ska bara last upp 2 släpkärror från vårt magasin sen lite småplock inne på magasinet.
När detta avklarats så tänkte jag ta mig in till Kalmar och uträtta lite ärenden. Först ska jag in till Seven och kolla hur det har gått med försäljningen av mina tröjor. Sen ska jag fortsätta jaga Kalmar FF´s jävla fotograf Gunnar Lindh för att få tag på foton till dvd-omslaget. Jag har jagat Herr Lindh hela veckan och lämnat otaliga meddelande på hans mobilsvar men han behagar inte ringa upp. Det börjar bli lite tight med tiden nu. Det är mycket som ska synkas med bilderna så vi behöver lite tid. Hoppas jag får tag på honom imorgon.
Sen tänkte jag åka förbi kansliet och kolla om det finns några tavlor kvar. Det har ju tagits fram en tavla som kommer släppas i begränsad upplaga (50 ex) där alla spelare personligen har signerat. Finns det några kvar imorgon så kommer nog förmodligen en tavla att inhandlas.

Vi får se imorgon.

Nu blir det tacos och söndagsmys med familjen.

Inga kommentarer: