fredag 12 september 2008

Lite nytt utseende

Som ni ser så har det hänt en del på bloggen rent utseendemässigt. Jag har lagt till ett par gadgets ute till höger och även tagit bort en del. Sen har jag bytt lite färger och lagt en bild bakom rubriken. Jag tycker det blev lite hemtrevligt på nåt sätt.

Idag har jag varit riktigt jävla trött. Sov ju bara runt 3 timmar inatt sen upp å köra Lovali till dagis sen en fullspäckad förmiddag. Men när vi kom hem framåt lunchtid nån gång så la jag allt åt sidan och tog mig en liten middagsvila på soffan. Först kollade jag på Paralympics en stund och det kan ju vara nog så spännande. Men tröttnade efter ha sett ett antal cp:n och andra sinnessvaga hoppa "längdhopp" samt 3 st 200 meter lopp med blinda löpare. Dom sprabg med sina skötare i koppel. Väldigt konstigt.

När jag blippade vidare så hittade jag en grymt underhållande kör bestående av ett gäng pensionärer som körde lite mordernare låter i kör version. Jag lyckades få upp mobilen och fånga ca 1 min på film. Håll till godo.


Jag vet inte vad det ska bli av denna kväll. Har fått hem ett par nya spel till PS3 men Maddi ligger å kollar på tv i soffan så de e väl kört där. Måste fixa ett spelrum eller nåt så jag kan få spela när jag vill.
Men nu får jag väl lägga mig på soffan och kolla på tv jag me då. Ännu en lugn och skön fredagskväll. Ska nog lägga mig tidigt.

Skin skin som den sol du e, låt hela världen se ditt vackra leende....

fan vilken bra låt de e.

1 kommentar:

Anonym sa...

Shejk it lajk a polaråid piktjöööör!