torsdag 11 september 2008

Vilken lång dag det blev.

Har precis kommit hem från en lång dag ute på fältet. Började kl 7 idag på morgonen och kom hem nyss. Ungefär halv 3.
Totalt 19,5 timmar ute idag. E lite småseg just nu. Och om 4 timmar e de dax igen.

Dagens bild får bli en som jag tog på flytten som vi var på idag. Jag hittade en rolig porslinsfigur som förmodligen inte alls har det budskapet som jag ser i den. Vad ser du? Vad gör dessa två egentligen? Döm själv.


Kanske bäst å hoppa i säng nu och få sig en liten sovstund iaf.


Dagens låt:

3 kommentarer:

Coltrasten sa...

Det ser ut som gubbarna på bilden löneförhandlar.

Sen tog du fel på dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=3qtk9c6ZGcM

Anonym sa...

Din blogg är ett av mina tidsfördriv på jobbet :)

Kul att du gillar musiken, kolla gärna in den nya EP:n på hemsidan!
www.rebelyouth.se

/Henning

MrMank sa...

Kul att du kikar in. www.rebelyouth.se är en mina självklara "musikspelare" när jag sitter framför datorn.