lördag 25 oktober 2008

Facebook

.. är ett fenomen om man får kalla det så som jag inte riktigt förståt hur stort det blivit. Det finns drygt 900.000 facebookanvändare i sverige. Alla använder sig av facebook mer eller mindre aktivt. Jag har använt mig av facebook i några månader nu och har nog hört till dom mindre aktiva, allt jag har gjort på facebook är väl egentligen att radera alla jävla jobbiga inbjudningar och skit man får. Men nu på senare tid så har jag verkligen börjat att förstå bredden av facebook och tänkte jag skulle försöka bli en lite mer aktiv facebookare.

Så min mer aktiva period inom facebook började men att jag suttit typ hela kvällen och raderat alla jävla onödiga Applikationer. Sen har jag kollat igenom en massa bilder och lyckades ändra språk till svenska så jag fattar lite mer.
Jag måste få lite översikt i denna djungel som kallas facebook.

Vad är då min tanke med detta aktivare facebookande?
Jag tänkte väl försöka hålla en tätare kontakt med folk som man inte träffar dagligen. Och eftersom jag har ett fotointresse så tänkte jag mig att detta främst skulle ske genom att kolla på folks foton samt att flitigt lägga upp egna foton.

Min senaste fotoserie var från när jag var ute på crossbanan i Läckeby och fotade lite när min kusin och han polare testade nya banan inför morgondagens tävling. Du hittar den serien här:
http://www.facebook.com/album.php?aid=64286&l=ec2f7&id=672101752



Det har blivit mycket Youtube klipp nu men det finns så sjukt mycket kul å se. Och här kommer då ett klipp till jag tyckte va jävligt grymt:

2 kommentarer:

Coltrasten sa...

Jag har själv råkat ta bort min "wall". Det är liiiite jobbigt, för jag hittar verkligen inte var man tar tillbaka den.

MrMank sa...

Haha..