måndag 20 oktober 2008

Metallica

Fy fan va sne jag blir.. Metallica kommer till Sverige den 7:e & 8:e Mars. Självklart ville man åka till Globen för att se detta.
Biljetter släpptes idag kl 9 på ticnet. Jag hade ställt klockan och gick upp vid halv 9, gick direkt ner till datorn och loggade in på ticnet och hamnade i kö. Jag väntade och väntade och väntade. Undertiden utförde jag diverse kontorsarbete samtidigt som jag ringde istortsätt oavbrutet till bokningslinjen från 2 telefoner. Men telefon va ju lönlöst. De gick inte å komma fram. Internetkön gick sakta framåt och när den lilla jävla stapeln va full så höjdes pulsen en aning. Då kommer man till annan kö som säger att du har mindre än 10 min kvar.. När den står på mindre än en minut kvar så kommer det upp ett medelande.
"Obs evenemanget kan inte bokas för närvarande !
För närvarande helt uppbokat"

Fy fan va sur man blir då. När man sen kollar in på blocket så ligger redan ett antal annonser uppe där folk säljer biljetter till 4 ggr ordinariepris.

Fy fan vilka jävla as de finns.

2 kommentarer:

Coltrasten sa...

Vilken tur att Metallica suger då :)

MrMank sa...

Fuck you. Har redan fixat biljetter.