fredag 24 oktober 2008

Fredag

Äntligen är veckan slut. Har varit en ganska hård vecka. Det har inte blivit så många timmar på jobbet men ändå känns veckan hård. Har ont i ryggen och fuskade med min kiropraktor behandling som skulle ägt rum i veckan. Och det tar ut sin rätt idag. Får hoppas på lite massage under helgen. (Nadia vart e du?) ;)

Idag blev det iof en relativit lugn dag på jobbet. Började vid kvart över 8 ungefär och var klara vid 14 tiden och då hade vi t.o.m hunnit med en lunch. Så när vi endå var klara så tidigt så passade vi på att åka ut och tvätta lastbilen. Det var jobbigare än att springa med möbler. Att jag dessutom glömde veva upp rutan helt gjorde ju även att insidan på bilen fick sig en ofrivillig tvätt.

Som en liten belöning efter en veckan hårt slit så åkte jag förbi intersport och inhandlade ett par Nike Mjukisbrallor och nya strumpor.
Så nu sitter man i soffan nyduschad och med nya mysbrallor, nya strumpor och som säd på kvinnobrösten passade jag på att öppna upp ett par nya boxers me. Så nyduschad och med endast nya myskläder på kroppen så ligger man gott i soffan. Nu saknas bara en kall. Men det ska det nog också bli ett par stycken framåt kvällen.

Att så lite kan göra så mycket, men nu känner jag livet i mig som Madicken sa.

Har nog glömt att nämna att jag lyckats få tag på biljetter till Metallica i globen den 8:e Mars. Fy fan va gutt de ska bli.

*chip chip*

Inga kommentarer: