onsdag 8 oktober 2008

Snusväckning!!

Som jag skrev innan så dök ju Jakob upp igår för en RockBandkväll. Och RockBand blev de. Första körde vi ett par timmar sen blev de en film. Jakob hade med sig några filmer och jag valde en komedi som heter Dumpad.
Den va rätt så rolig men lite seg emellanåt, vet inte om jag skulle rekomendera den precis, visst vissa inslag i filmen var jävligt roliga och den innehöll några riktigt roliga karaktärer men som sagt ganska seg emellanåt.
Det faktum att Mila Kunis från "That 70´s Show" (som ni ser på bilden här nedan) hade en stor roll i filmen höjde däremot betyget avsevärt.
När vi kollar färdigt på filmen blev de en ny RockBandsession och den höll på fram till omkring halv 2 eller nåt sånt. Sen åkte Jakob hem men jag var allt för uppe i varv för att kunna sova. Så det blev ett avsnitt Oz och lite annan tv. Kl blev nog framåt 4 innan jag somnade. Men idag blev de minnsan ingen sovmorgon. Nu är Lovali hemma och hon e inte morgontrött precis. Kl halv 7 vaknade jag av att Lovali stod och pillade in snus i min mun. Hon hade lyckats hitta min dosa som jag hade "gömt" under sängen och när hon får tag i den och lyckats få upp den tycker hon det är jättekul att pilla in snusen i min mun. Så på så vis vaknade jag kl halv 7 idag.
Men det förstörde knappats min dag. Man kan inte bli lyckligare än att slå upp ögonen och det första man ser är Lovalis små söta ögon som tittar in mina och säger:
- Pappa snus.


*Godmorgon*

Morgonens nyhet: http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article3496503.ab

"– Jamie Lynn trodde inte att hon kunde bli med barn när hon ammade, säger en av hennes kompisar."

Mila Kunis

Inga kommentarer: