söndag 17 februari 2008

25 år och bakis.

Då va man 25 då. I fredags firade jag med familjen och igår så hade jag ett gäng polare här hemma.
Får passa på att tacka alla som va här igår. Tack för en trevlig kväll och tack för dom fina presenterna.
Gårdagen inleddes med en tripp till Kalmar för att se KFF krossa Jönköping Södra, vi gav vika för kylan och suget efter öl så vi åke därifrån när det stod 3-1 till Kalmar men matchen slutade 5-1.
Sen åkte jag, david och Boe hemma till min tog det lite lugnt. Spelade lite guitar hero och tog en öl.
Vid 6 tiden började det ramla in folk och jag vet inte hur månge det blev tillslut men runt 20 pers va det nog iaf. Festen höll på en bit in på natten och dom sista gav väl upp runt 4 tiden nånting. Då däckade jag skönt i min säng.

Jag fick ett gäng fina presenter båda av min familj och mina vänner:
* Guitar Hero 3 med en extra gitarr
* En skruvdragare/borrmaskin (mycket bra när man e sån hemmafixare som jag e)
* Presentkort på Expert
* Pengar
* Morgontofflor
* DraughtMaster (öl kran)
* En flaska SingelMalt 12 årig
Sen kommer dom roliga presenterna:
* Ett uppblåsbart knullfår
* Glidmedel
* Godis kalsonger
* En penisring med vibrator
Och lite annat smått och gott.

Idag har jag legat på soffan typ hela dagen. Sjukt bakis och kass i magen som fan.
Men nu börjar de ordna upp sig efter en pizza och snart börjar I En Annan Del Av Köping.

Imorgon börjar en ny vecka men jobb och elände. Fan man inte e sugen på att jobba imon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Faan, grattis i sånt där efterskott! Jag fick ett knullfår för några veckor sedan, lite väl trångt tycker jag. Fick faan inte in den ;)

MrMank sa...

Tack gubben.. Fan jag har inte testat mitt knullfår än.. va lite sugen för nån kväll sen men jag vågade inte..