måndag 11 februari 2008

Nedräkningen har börjat...

...om 4 dagar e man närmre 30 än 20.. Vet ifan hur de känns rikigt faktiskt.. Ska iaf bli jävliogt roligt på lördag då jag kommer fira här hemma hos mig med mina vänner. På fredag kommer släkt och familj, då blir det väl lite uppvärmning. Men på lördag blir det riktigt partaj. Har precis fixar Guitar Hero 2 & 3 så jag å Maddi över för fullt inför lördag. Då jävlar ska de liras gura.

Köpte Guitar Hero till mitt Nintendo Wii för ett tag sen men de va helt värdelöst så jag slängde ut skiten på Tradera. Men nu har jag fixat till PS2. Spelade det för första gången i lördags hemma hos brorsan och rockade direkt skiten ut Medium. Men idag går det inte alls bra. Måste varit ölen i lördags som gjorde susen. Så med andra ord kommer man vara kung på lördag. Med en veckas träning och några öl innanför västen.

Maddi e så söt. Hon spelar just nu på Easy och Slow. Alltså den lättaste nivån där tempot i låten är nersatt en anning. Och det ända man hör från henne e typ: -shit, -fan, -jävla skit, -oj och -helvete. Hehe.. det låter kul..

Nu e de min tur.. hej hej

Inga kommentarer: