måndag 25 februari 2008

Gymmat

Idag gjorde jag äntligen slag i saken och tog mig ner till gymmet tillsammans med min personliga coach Alex. Det känns skönt som fan att äntligen ha tagit ner och fått svettats lite. Eller svettas gjorde jag inte så mycket iof, vi körde rygg så jag blev inte så svettig. Men jobbigt va det iaf. Va helt slut i kroppen efter träningen, benen skakade och jag hade typ svårt att andas. Men jag återhämtade mig ganska fort och nu känns det knappt.

Nu ligger jga på soffan, kökar Nachos, dricker mjölk och kollar på den senaste Ghostrider filmen. Nr 5 i ordningen är det och den heter Back to Basic tror jag. Det är iaf lätt den bästa GR filmen så här långt. Snyggt filmat, vågade körningar och framför allt blandat innehåll. Mycket nya grejer faktiskt. Han kör både sin vanliga suzuki, sen kör han Super Motard och även en Subaru. En del polisjakter både med bil och MC plus att han kör en utmaning mot en åkare från Potatoes MC. Vinnaren får förlorarens hoj!!
Det är verkligen beef mellan Getaway In Stockholm gänget och Ghostrider gänget. Han dissar Mr X och Getaway Rider en hel del i denna filmen. Ska bli kul att se GIS gänget svar på detta.

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen. Han ligger just nu och bränner på Nurnberg Ring.

Inga kommentarer: