fredag 1 februari 2008

Jag lever!!

Övningsköringen med Robin gick helt ok. Det var som sagt typ första gången han körde bil men jag tycker det gick rätt bra. Lite skraj va man nog ibland men vi höll oss till den öde vägen uppe vid slottet där det inte fanns några bilar.

Nu har jag suttit och "nöjessurfat" hela kvällen typ. Det har varit rätt skönt att bara sitta själv i soffan, blippa på lite roliga sidor och slökolla på tv. Jag va så inne i en krönika att jag glömde bort att hålla brasan vid liv så nu har jag fullt bestyr med att få eld på skiten igen. Så fort det brinner ordentligt så får de bli sängläge. Imon ska jag ju in till Kalmar å kolla på fotboll i stormen. Krukan lovade att ta med sig en termos med varmchoklad. Hoppas verkligen att han håller vad han lovat. Det skulle vara så fint å sitta på ett blåsigt och kallt Fredriksskans men en kopp varm choklad och bara känna sig som en gammal gubbe men hatt och sån där ryggsäck med väska på.

Såg förövrigt att succeprogramet "I en annan del av Köping" startar en säsong 2 på söndag. Vilken höjdare!! Hade ingen anning om detta och blev helt till mig av lycka när jag såg trailern för det idag. Jag trodde jag hade sett Tobbe och hans polare för sista gången. Men så var det tydligen inte. Tack tv 4 får jag säga då.




Nu jävlar brinner det i brasan. Nu ska jag stoppa i lite mer ved och sen ska jag gå upp å lägga mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, "Nu jävlar brinner det i brasan." Det var en rolig mening :D

MrMank sa...

Haha.. ja vad fan ska man säga då? "Ja men se där ja, nu brinner det i den lilla kaminen"?