lördag 23 februari 2008

Blåsig lördag...

Blåsigt och sloigt på samma gång. Man e sugen på att gå ut på en promenad när man ser solen men sen när man ser hur träden svajjar så försvinner lite av suget. Det blir nog en stillsam lördag inne i husets säkerhet.

Igår var jag i Linköping å jobbade. Vi körde med lilla lastbilen upp dit och jävlar va det blåste stundtals. Ibland högg vinden tag i bilen så man trodde fan man skulle blåsa av vägen.

På väg hem så hörde jag Basshunters nya låt på radion. Den va faktiskt riktigt bra. Om man gillar värdelösa låtar vill säga. Jag blev ta mig fan förbannad när jag hörde den. Låter ju för fan precis likadant som den satans Booten Anna. Vilken jävla idiot han e. Hur fan kan man göra sån kass musik och framför allt hur fan kan man blir känd på skiten.

Jag hatar Basshunter.

Ikväll ska min DraughtMaster invigas tillsammans med lite Guitar Hero och kanske nån biljard.

Vet inte om jag nämnt de innan men bilder fårn min 25års fest ligger ute på min fotosida.

PizzDrunxXx.nu

Inga kommentarer: