tisdag 12 februari 2008

Fucking media.

Har idag läst båda Barometern och Ölands skvallerpress. (läs ölandsbladet). Mycket intressanta artiklar dom har fått ihop. Men jag undrar vad fan den jävla Peter Karlsson på Barometern håller på med. Hur fan han kan förvränga en historia och få det att låta som om jag har suttit och skrivit på listan själv med massa namn.
-"Senare framkom också att 24-åringen själv under olika signaturer skrivit på listan. Detta har han medgett i polisförhör."
Vart fan i polisförhören har jag medgett de? Jag har väl för fan inte skrivit på listan med flera olika signaturer. Hur fan kan han sitta å hitta på något sånt. De e klart som fan att Bosse får stöd (om han nu fått det över huvudtaget vilket jag starkt tvivlar på). Hur seriöst låter det om man gör en namnlista och skriver på själv med massa namn? Det e klart som fan jag inte har gjort de.

Jag ska fan ta å maila Peter Karlsson och fråga hur i helvete han kan få skriva sånt skit?

Och den jävla Peter Boström på Ölands skvallerpress tänker jag inte ens nämna. Det e fan att media alltid ska lyckas förvränga saker och ting. Och ta parti för ena parten. Ge den enda sidan så mycket sidor han bara vill till att sprida sin skit. Medans vi som håller oss till sanningen bara tystas ner.

Nu ska jag maila div. journalister.

1 kommentar:

Anonym sa...

"Henrik Gottfridsson erkänner att han själv gjort flera inlägg på namnlistan, men anser inte att han kan ta ansvar för vad andra skrivit på samma lista." Alltså, hur kan man skriva om något man inte vet någonting om?

Flera inlägg på namnlistan? Det är snarare flera inlägg i gästboken/forumet. Varför ens skriva så? Om det var av ren ovishet inom ämnet kan det nästan godtas. Själv tror jag det är journalisten (heter det så? Jo iof, de kallar ju Oscar Edholm för IT-chef *host* anakin) med vilje försöker förvirra läsarna.

Stå på dig Henrik!