måndag 29 november 2010

Dålig dag...

Idag känner jag att jag haft en jävligt oproduktiv dag. Visst det har hänt en del grejer men va fan dagen bara försvann.
Körde iväg folket på respektiv jobb runt 8 tiden, Emir kom upp och ville bli sysselsatt vid 9 tiden, åkte in till Kalmar och skulle hämta en kille på ett jobb sen va klockan helt plötsligt halv 4.
Då kände jag att jag fan inte fått något vettigt gjort på hela dagen. Det kändes tungt, en jobbig känsla som jag inte upplever allt för ofta.
Jag kom på att jag inte mår bra när jag inte producerar på dagarna, hela dagen känns liksom helt meningslös på något sätt.
Men imorgon är en ny dag och då står mycket på schemat.

**********

Nytt möte med Martin idag. Forfarande mest brainstorming men med en del konkreta förslag och även lite hemläxa. Hela grejen är iaf väldigt intressant. Jag tror detta kan bli något.

**********

I dagens avsnitt av Böda Camping fick ju vår fyrhjuling som vi lånat ut till vaktstyrkan en riktigt fin visning i tv. Synd bara att den inte blev uppstipad ordentligt, då hade vi synts riktig fint i riks-tv.

**********

Snart blir det Pensionärsjävlar, sen sängen för att ladda för en mer produktiv dag imorgon.

Inga kommentarer: