tisdag 23 november 2010

Regn och kaos!!

Som om ingen visst om det så kommer här en rykande färsk nyhet: DET REGNAR SOM SATAN!!

Och kaoset i detta regn består för min del mest av att det regnar in på jobbet. Vi har tidigare varit i kontakt med fastighetschefen Kenneth Hallberg om detta men inget blir gjort. Så idag ska jag till Borgholm Energi´s VD och ta problemen direkt med honom. Med ett långt brev med punkter på åtgärden samt en massa bilddokumentation som visar vår situation. Vi får börja morgonen med att ta fram vattendammsugaren och kör i lokalen. Ca 200 liter vatten har vi tömt ut hittills idag. Och mer blir det allt eftersom regnat strömmar ner.

Och eftersom Borgholm Energi´s avgående fastighetschef är totalt pantad så får jag istället vända mig direkt till VD´n och framföra mina "klagomål".

När jag gick igenom alla punkter jag ville framföra blev det en ganska lång lista.
Det blev 13 punkter samt 11 sidor med bilder.

Detta rörde iof båda mina lokaler som jag hyra av Borgholm Energi. Vi får väl se om detta leder någonstans nu.

**********

Testade mitt nya spel igår UFC 2010 på PS3. Valen var ju ganska uppdaterade, man kunde lira Titel Mode och massa annat. Dock tycker jag nog nästan att grafiken var lite sämre i detta än i föregångaren. Men jag ska ge det några timmar till.

**********

I början av Mars nästa år blir det en riktigt nice boxningsmatch i Köpenhamn. Den gamle räven Holyfield har gett sig fan på att bli världsmästare igen vid en ålder av 49 år och på vägen dit ska han gå en match mot Brian Nielsen (45 år). Matchen ska gå i Köpenhamn och självklart måste jag vara på plats för att se detta. Jag har ju sett Nielsen få stryk av Tyson i parken innan så de e klart man måste se honom få pisk av även Holyfield. Stort att äntligen få chansen att se Holyfield live!!

Holyfield vs. Nielsen

**********
Som avslutning en faktiskt ganska imponerade stöld av Zigenarkärring.

Inga kommentarer: