fredag 16 november 2007

Förkyld igen...

Fredagkväll.. Sitter i soffan och kollar på idol.. Lovali har krälsjukan. De e lite jobbigt. Allt e bra med henne sen helt plötsligt så bara spyr hon rakt ut. Och då blir hon ledsen och allt blir jobbigt. Jag har klarat mej utan att få spy på mej iaf. Men Maddi fick en släng på byxorna förut.

Jag har däremot blivit förkyld igen. Och med förkylningen har det kommit såna där sjukt irriterande förkylningsblåsor på tungan. Det har man ju haft innan och dom brukar sitta i någon dag typ. Men dom här jävla blåsorna verkar inte vilja försvinna. Dom bara byter plats och utseende. As jobbigt.

Trodde det skulle bli en tidig fredag idag. Verkade vara ett lätt jobb som skulle utföras och jag hoppades kunna vara klar till efter lunch nångång. Sen skulle jag åkt och hämtat en dator till min nya firma och även hunnit med ett besök hos kiropraktorn. Detta visade sig inte alls hålla och jag kom iställer hem runt kl 19 typ. Lite surt. Men så e de på de här jobbet.

Kan fortfarande inte sluta tänka på att Herr Johansson antingen läser min blogg själv eller iaf har någon annan som läser och skvallrar åt honom om vad som står. Jag bryr mej egentligen inte ett skit om att han läser vad jag skriver. Grejen är bara den att det känns så sjukt att en polis kan gå långt så han tom. söker upp ens blogg och sitter och läser vad man skriver. Vad vill han ha ut av de? De e ju inte så att jag är misstänkt för något brott som han hoppas att jag ska avslöja nåt om, det måste ju bara vara så enkelt att han i stortsätt är besatt av mej och vad jag gör. Fan va sjukt de känns asså. Lite skrämande men ändå så fruktansvärt komiskt.
Vi kan iaf konstatera att det är en sjuk människa vi har att göra med här i lilla Borgholm.

- Fred ut -

3 kommentarer:

Coltrasten sa...

Krälsjukan är inget roligt. Blir lite jobbigt efter ett tag då man förvandlats till ett kräldjur. Men man kan ju alltid hoppas att det blir en krokodil eller likande. Och inte en sköldpadda.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Ville bara titta in och säga hej och att jag läste din blogg. Kram kicki www.attoffs.blogg.se