fredag 9 november 2007

Klockan börjar bli mycket. En sen fredag som har innburit lite chips, läsk och Idol. Så där lagom spännande. Visst de e skönt att bara sitta hemma och ta de lugnt men jag va faktiskt lite ölsugen ikväll. Men jag har nog blivit för bekväm för att ta mej för nånting. Robin undrade om jag ville komma ner till honom och ta ett par kalla. Jag va sugen, va faktiskt på systemet och inhandlade lite öl. Men sen pallade jag inte. Som sagt nerdegad i soffan framför idol och Fredag Hela Veckan sen blev de ett parti Backgammon (?) stavas de så?

Kjellin ringde nyss från Mariefred och snackade lite skit. Alltid trevligt när den gamle räven hör av sig. Det blir inte så ofta men det är kul när det händer. Han ville typ inget särskilt tror jag. Han hade kollat på lite gamla kort från våran finlandskryssning och tänkte väl på mej. Han berättade även att dom blivit "hangarounds" till HA. Fast de visste jag faktiskt redan.

Nu ska jag gå upp och lägga mej i sängen och kolla på första avsnittet i första säsongen av OZ. Fick hem hela första säsongen i förrgår. Det va ett tag sen man såg den serien, men den va riktigt bra vill jag minnas.

Imon blir de poker hemma hos mej. Mycket trevligt.

Må värden vinna.

Inga kommentarer: