söndag 18 november 2007

Maginfluensa..

Lovali har haft lite maginfluensa nu i helgen och det verkade istorsätt vara över igårkväll. Så idag på morgonen så vaknade jag kl 6 och kände mej i akut behov av toalett. Så det vara springa i panik och det var kanppt jag hann ska säga. Men efter ett par minuters plågan så kunde jag sedan återvända till sängen. Skönt.
Men efter ca 15 min va det dax igen. Denna gången för att spy. Sen har det hållt på så hela dagen. Har legat på soffan exakt hela dagen. Jag när jag inte suttit eller legat på toan. Det har gått åt ca 4 toarullar idag. Så en del skavsår i arslet man ju nu.
Lovali har dessutom spytt ett par gånger idag med. Och även Maddi har varit soffliggandes hela dagen.
Så hela familjen har varit sjuka idag. Den ända som har ätit e väl Lovali. Vi har nästan fått tvinga i henne lite välling och massa vatten. Jag har ätit en clementin, dryckit ca 1 liter vatten och ett glas juice.
Nu ska vi gå upp och försöka sova lite.

Fy fan för maginfluensa.

Inga kommentarer: