torsdag 15 november 2007

Mycke har hänt..

Har haft så mycket att göra nu så jag har fan inte hunnit ta mej in för att blogga nånting. Synd för den envisa polisen som nu inte har nåt att läsa. För jag har fått reda på att den efterhängsna polisen även hittat in hit till min blogg. Välkommen Herr Get. Hoppas du finner det intressant att läsa min blogg och stå och diskutera dess innehåll med folk på stan. Du följer ditt mönster som mer och mer för var dag liknar en psykopats sätt att agera.

Mer som har hänt är att min firma nu äntligen är färdig. Bolagsverkat har godkänt allt och skatteregistreringen är klar. Så nu kan vi äntligen sätta igång. Har redan fått in en del jobb. Det handlar mest om hemsidor vilket är lite jobbigt, efter som vi inte känner oss helt 100 på den biten än. Vi tänkte vänta lite med att gå ut med den biten. Men vi får helt enkelt snabba på att lära oss mer om det.

Hmmm... kl börjar bli mycket. Dax för sängen. Hoppas kunna få lite tid över snart. Det är så mycket som ska göras, men tiden räcker fan inte till.
Ja just de.. vet inte om jag skrivit de innan eller om jag helt missat att uppdatera ang. Dennis. Han va ju inte död. Han lever som aldrig förr, prisa gud!
Han sitter enligt rykten på behandlingshem för att bli kvitt sitt begär efter alkohol (aka. får en säng och tak över huvudet nu när det bli kallt).

Det var en verklig lättnad att få veta detta. Då kommer sommaren i Borgholm vara sig lik igen. Håll ut Dempa, du är min hjälte.

- Fred -

Inga kommentarer: