tisdag 12 augusti 2008

De e farligt att vara ledig.

Jo de e fan sant.

Har ju varit lite ledig nu. Halvledig i lördags, helledig i Söndags och igår.
Man blir fan slö då. Idag har nästan varit som vanligt. Började runt kl 9 och e typ färdig nu. ca 9.5 timmar och jag känner mig faktiskt riktigt slut.
Det är nog så att när kroppen kommit in att arbete 24/7 så blir den nog helt förslappad av ett par dagars ledighet. Så det var nog inte bra för mig att vara ledig. Sen fyller ju Lovali år imon och då kommer jag typ också vara ledig. Undrar hur detta ska sluta?

Ja ja.. lite skönt är det iaf att vara ledig. Framför allt är den tid jag får med Lovali helt ovärderlig. Hon är fan världens underbaraste unge. Väldigt intelligent me. Och det säger jag inte bara som en stolt pappa utan för att det verkar vara så. Alltså hon verkar vara ovanligt intelligent. Som ett ex. så kan hon måla jätte fina ringar, eller rättare sagt hon målar bara ringar. Och det säger dom att barn inte brukar kunna förrän runt 3 års ålder och Lovali fyller ju 2 imon.
Sen finns det en rad andra saker på pekar på en hög intelligens. Men det är ju kul att hon fick något mer än näsan av mig iaf.

Nu ska jag gå och busa lite med henne.

Världens sötaste



- Fred och kärlek -

Inga kommentarer: