måndag 11 augusti 2008

Trädgårdsmästaren

Nu har jag varit riktigt duktig och klippt hela häcken som löper runt min trädgård. Eller iaf utsidan och ovansidan. Insidan fick vänta tills en annan gång.
Det är jobbigt som fan å klippa häcken. Blev helt svettig och varm.
Men det blev fint iaf. Nu borde jag vara inne på kontoret och städa egentligen men jag har ingen kraft kvar efter mitt agerande som trädgårdstomte, så istället fick det bli soffan och en tänkt stund framför OS sammandrag. Men icke. Det blev istället en stund i soffan och svära över den förbannade tv-boxen som lagt av nu igen.

Funderar på om jag ska ta tag i något eller om jag bara ska sitta här i soffan och slösurfa till kl 4 då jag ska hämta Maddi på jobbet? Lutar nog åt att sitta å slösurfa och käka godis.


Avslutar med en kul sammansättning av det fina språk som används i Harolds & Kumar 2:

Inga kommentarer: