söndag 17 augusti 2008

Pissmatch...

Fy fan vilken dålig jävla fotboll jag fick se idag. Kalmar gjorde ta mig fan sin sämsta match på mycket länge. Sen att domaren var helt jävla dum i huvet gjorde ju inte saken bättre. Straffen tyckte jag var tveksam men jag såg inte så bra så jag ska inte uttala mig för mycket om den.
Men satan vilken dålig jävla match. Så jävla slött och stillastående. Passar och inkast som går helt åt helvete och en allmänt dålig inställning gjorde att vi nu kommer tappa ledningen i allsvenskan. Mot ÖREBRO!! Fy fan va arg jag e nu.
Det positiva jag tar med mig var Nuri. Det var första matchen jag fick se med honom nu och han ingav stort hopp tycker jag. Han visde vilja och sprang ofta helt rätt. Han kan bli mycket intressant tror jag. Annars tycker jag att dom flesta i laget kändes mycket darriga idag med vissa undantag. Men laget i sin helthet får inga höga betyg idag.
Vi får hoppas Örebro den 24:e.

Nu ska jag sitta i soffan och deppa efter denna tragiska match. Vilken idiot som precis ringde in och sjöng live i tv med sin skitlåt som hon skrivit. IDIOT!!

En tanke går till Kim. Krya på dig gubben!!

Inga kommentarer: