onsdag 21 september 2011

Ikea lanserar mansdagis

Har inte hunnit med bloggen nu på några dagar, har varit sjuk och det har varit sjukt mycket på kontoret, men nu har jag bara lite förkylning kvar i kroppen som ska ut.
Alex försöker få med mig ut och träna, kondition och styrka. Det tycker jag är mycket bra, jag är bara så svår att få igång. Han öyckas ju alltid fråga just när jag verkligen inte kan komma loss eller som nu när jag är sjuk. Men jag uppskattar att han tjatar, för jag måste komma igång. Martin har pratat om att vi in till Kalmar och köra lite MMA-träning nu under hösten vilket också vore sjukt kul. Jag hoppas jag kan fåmiväg mitt fea arsle på iaf några träningar.

*****************************************

Fick tips av MedierådgivarMatte idag om denna fantastiska nyheten.
När ska IKEA i Kalmar ta efter detta?

*****************************************

Väldigt lyckat event i lördags. Perfekt väder, mycket bilar och framförallt väldigt mycket folk. Stort tack Uffe och andra inblandade.

*****************************************

Krya på dig Kaptenen.

****************************************

Nu blir det Sons of Anarchy säsong 4 avsnitt 2.

Inga kommentarer: