fredag 4 april 2008

Fotosession...

Igår var vi inne och körde en fotosession hos House of Pain i Kalmar. Dels tog vi en del foton till deras hemsida som jag håller på att bygga upp just nu och dels så tog vi en del bilder som trixas lite med i Photoshop för att få ihop en tavla tänkte vi. Eller två tavlor blir det. En till Jesse och en till Alec.
Jesses tavla blir riktigt cool. Det kommer bli ett ihopklipp av 5 olika bilder som går ut på att Jesse själv finns på 5 olika platser i tatueringsstudion samtidigt.
Det är lite svårt att förklara hur det blir men Jesse sitter i stolen, Jesse sitter jämte och tatuerar sig själv, Jesse står bakom och tatuerar sig i huvudet, Jesse sitter på bägge sidor om sig själv och tittar på. Den kommer bli riktigt cool.

Alecs tavla är jag inte riktigt lika hoppfull om, tror vi ska ta nya bilder där. Vi får se vad han säger. Iden va iaf Alec på 3 olika ställen. Han sitter i stolen och pillar med tatueringsmaskinen och ser fundersam ut. Samtidigt står han på bägge sidor om sig själv och gör olika grejer.

Nu måste jag ta hand om mitt busfrö till dotter och tycjer det är himla roligt att slå på tv:n. Jag vet inte om en LCD-tv mår så bra av det?

Hej hej

Inga kommentarer: