onsdag 23 april 2008

Vuxenpoängen flödar..

Idag har jag fortsatt att samla lite vuxenpoäng. Snart har jag så mycket poäng att jag kan skita på mig utan att skämas.
Efter en förmiddag på kontoret och en lunch på stan så har jag klippt äppelträden vi har på gården. Så nu har jag nyklippt gräs och nysnaggade äppelträd, shit va fint de e i min trädgård. Funderar på att bygga en liten damm med fontän i ena hörnet av gården. Vi har en helt meningslös runt rabatt där ena hörnet. Tänkte gräva ur den och installera en liten damm men näckrosblad å hela kittet samt en liten fontän som kan stå och spruta. Några små lampor måste det ju också bli så allt lysses upp och ökar trivselfaktorn.

Nu ska jag snart åka in till Kalmar för i solskenet se Kalmar spöa Helsingborg.
Mitt tips är att matchen slutar 2-0 till Kalmar. Kan vi få se över 6000 pers bevittna detta idag kanske?

3 kommentarer:

Anonym sa...

det var väldans vad du är flitig Henrik. Måste komma förbi å kolla in erat hus någon dag.

Anonym sa...

Vilken gammal gubbstrutt du är!

Anonym sa...

...vilken himla dum parkering ni fick till idag i Kalmar... :)