söndag 6 april 2008

Sjukt bakis...

Gårdagen blev inte riktigt som planerat kan jag säga.
Skulle ner å ta ett par öl med Simon M efter att han slutat jobba. Sen ringde Simon J och undrade om jag skulle med å bowla. Och så blev de. Först en öl på blå sen bort till Harrys för att bowla med Simon och Alex. Bowlingen blev det sämsta jag någonsin presterat tror jag. 123 poäng efter 2 omgångar. Hahaha... Men öl blev det iaf. Efter bowlingen så fortsatte öl intaget i ganska snabb takt och snart var man rejält runt under fötterna, alkoholintaget fortsatte till kl 2 när Harrys stängde och då var jag faktiskt förnuftig nog att ta mig hem och sova direkt.
Men inte fan hjälpde det idag. Jag vaknade och insåg att det var något jag inte skulle gjort idag. Far åt helvete vad bakis jag var. Tog mig ur sängen framåt 13 tiden och lyckades ta mig ner till blå runt 14 tiden för en bakisburgare.
Det var fan inte lätt att äta, efter ca 50 min och tre vändor till toa:n för att spy så hade jag lyckats få i mig en halv burgare. Sen gav jag upp.

Nu mår jag lite bättre men skulle ju ljuga om jag påstod att jag mår bra. Jag fick iaf en rejäl påminnelse om varför jag inte dricker så ofta.

Nu ska jag spela en pokerturnering online sen blir det nog sängen och ett par avsnitt Oz säsong 3.

Inga kommentarer: