tisdag 29 april 2008

Grillpremiär..

Idag tog vi äntligen fram och rengjorde grillen. Självklart stod man själv grillmästare och grillade flintastek och spareribs. Tillsammans med lite potatissallad och och grönsallad så blev detta en underbar upplevelse för smaklökarna.

Imorgon ska jag in till Kalmar och hämta den HarleyDavidsson som jag ska låna i sommar. Shit va skönt de ska bli att dra iväg på en sväng, känna friheten på 2 hjul igen. De va ett bra tag sen jag körde MC nu. Då körde jag ju dessutom en sporthojj och märket Kawasaki Ninja som jag hade en sommar och sedan sålde. Visst saknar men den ibland men det var nog ingen räser jag skulle ha trots allt. Det känns bättre med en HD som vrålar under pungen.

I lördags var vi ju på bortamatch i Borås. Jag pallar inte skriva en utförlig reseberättelse just nu, kanske kan återkomma till detta vid ett tillfälle då jag inte har så mycket för mig. Jag kan iaf sammanfatta resan lite kort.

Ca kl 8: Hoppar på bussen.

Ca kl halv 9: Öppnar första ölen.

Ca kl 12: Framme i Borås. Lite smått runt under fötterna. Fyller med mer öl.

Ca kl 15-15.30: Åker bort till Borås arena. Fortsätter dricka öl.

Ca kl 18: Hoppar på bussen för resa hemmåt. Dricker ännu mer öl.

Ca kl ??: Framme i Kalmar. Riktigt full nu. Lite för full typ.

Ca kl ??: Ringe Jonte för att få skjuts hem.

Ca kl ??: Får stanna halvvägs hem för att snacka lite skit med dikeskanten.

Ca kl ??: Hemma och får göra inbrott i mitt eget hus efter som jag inte har några nycklar.

Ca 2 min senare: Får åka tillbaka mot min vän dikeskanten för att be att få tillbaka min mobil som han tydligen snodde.

Ca lite senare: Hemma och går direkt upp för att däcka i min säng.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, jäklar vilken fest det var i Borås./ FC