onsdag 9 april 2008

Hissa och dissa...

Fy fan va jag e fattig just nu. Maddi fick inte ut många kronor denna månad så jag fick en hel del mer utgifter än jag räknat med. Givetvis så kom ju massa jävla kvartalsräkningar just denna månad me. Så just nu känner jag mig ungefär lika värdelös som Jonas Larsson. Ok det var en fet överdrift men lite åt de hållet är det. Men så misslyckad som Jonas kan man inte bli.

Idag vill jag iaf hissa och dissa lite.

Jag vill hissa följande:
- Knäckebröd med Aromatkrydda (när pengarna sinar så får man nöja sig med det lilla)
- Solen (vårkänslor, värme, ljus)
- 1000apor.se


Jag föjlaktligen dissa en del:
- Räkningar (varför ska alla stora räkningar komma på en gång)
- Maktmissbrukare, framförallt inom poliskåren.
- Slutspelsskägg (Varför?)
- Bensinpriserna


Nu ska jag kolla på Oz och tröstäta.

Inga kommentarer: