onsdag 2 april 2008

Har precis surfat runt lite på bröderna Schulmans nya sida 1000apor.se. Den verkar rätt kul faktiskt. Måste nog fördjupa mig lite mer innan jag ger några mer exakta uttalanden.
Många tycker att dom är för mycket och det kan jag hålla med om. Men det är samtidigt lite min kopp te. Det är ju ungefär så vi höll på när vi spelade in PizzDrunxXx och for runt med den. Så spelade alltid på att vara lite för mycket.

Jag tror iaf att denna sidan kan bli en rolig sida att följa då den lär uppdateras flera gånger dagligen med texter, YouTube-lista, Dagens U-landsproblem m.m
En bra paus att ta när man sitter och stirrar sig blind på html koder och annat skit som jag sitter med.

Keep up the good work boys.

Hittade dom här två födelsedags barnen i tidningen idag. På fredag fyller dom 18 år. Stort grattis till Lena och Linda Phung!!!
Kanske önska sig ett nytt efternamn i 18 års present?

Inga kommentarer: