onsdag 7 maj 2008

Bitter...

Fy fan va bitter man känner sig efter 3-2 förlusten mot IFK idag. Efter en grymt fin första halvlek där Kalmar tog ledningen med 0-2 så kändes allt så underbart. Ledning borta mot IFK efter första halvlek. Kalmar spelade säkert och pressade istortsett hela tiden. Sen började vi tappa lite mark i andra och ICA gör 3 mål på ca 15 min och allt bara rasar framför mig.
Ett 2-0 överläge inför andra halvlek kändes nästan hur säkert som helst. Men va fan hände sen? Försvaret tabbade sig, Wastå tabbade sig, vi blev darriga och ingen funkade längre. Det kändes för jävligt att se på.
Men trots allt så ser jag iaf lite ljus i mörkret.

1. Vi leder fortfarande allsvenskan
2. Vårt otroligt fina spel i större delen av första halvlek. Så vill vi alltid se er.

Dagens sista ljus i tillvaron kom innan fotbollen ens börjat då jag mötte denna något sargade A-lagare på netto, tyvärr så var han lite blyg och ville inte riktigt visa sitt sönderslagna ansikte när jag kort på honom. Men han hade inget emot att publicera bilden.

Inga kommentarer: