onsdag 7 maj 2008

Butiken

Som jag nämnt innan så öppnar jag en klädbutik i Borgholm under midsommarhelgen. Igår skickades min sista beställning på kläder inför sommaren och där med är det mesta fixat, eller inte.
Jag låg och tänkte lite igår innan jag somnade. Shit vad mycket mer det är som ska fixas egentligen. Jag måste få tag på skyltdockor och troso´s vilket inte är så lätt eller framför allt billigt. Det finns ju en del ute på nätet men fan vilka priser.
Sen kom jag på att folk måste ju fan ha påsar/kassar att bära hem sina kläder i. Till det kommer ju butiksinredning som jag ska kolla på i veckan, kassaapparat som jag också har på g och mycket mer. När man väl tänker efter så finns det en heldel som ska göras innan man kan öppna en butik så här. Men shit va kul de känns.

Så om nån har lite tips på vart jag kan få tag på något av alla dessa grejer så höra gärna av er. Jag behöver all hjälp jag kan få, speciellt med skyltdockor (hyra/köpa).

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir nog billigast att hyra in polacker som får agera skyltdockor. När det gäller kassaapparat (stavning?) så kan du ju alltid höra med Blarren om han har nån att hyra ut. /Grävling