måndag 26 maj 2008

Mike Tyson


Har precis kollat på High Chaparall där dom besökte Mike Tyson. Jag har varit väldigt ivrig att få se detta avsnitt om min gamla barndomsidol.
Men fy fan.. de var rent sorgligt att se hur han har förfallit. Denna oslagbara boxare med all sin energi och ilska och med sin grymt vältrimmade kropp.
Som nu efter en massa antidepressiva mediciner och mycket kakor och godis förvandlats till en tjockis som inte hänger med över huvudtaget. Dom fick slita orden ut honom och han ville hellst bara gå och lägga sig hela tiden.

Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. Det kändes bara så jävla tungt och se en kille som varit min idol och en idrottsman, en atlet i absoluta världsklassen nu bara sitta där i soffan, tjock och nerdrogad utan ett ord att säga.

Tragiskt var ordet. Nu går jag och lägger mig.

Inga kommentarer: