lördag 24 maj 2008

Hjärtlösa jävla raggare.

Idag var det ju dags för årets Cruising i Borgholm. En massa äckliga raggare åker runt på stan och super i sina bilar. Men en del fina bilar är det ju faktiskt. Så jag och Lovali gav oss ner på stan en sväng för att kolla in lite bilar. Robin hade min kamera så några bilder blev det tyvärr inte.
Men på vägen hem hände det något intressant, när vi kom vid korsningen Storgatan/Hantverkaregatan så hörde vi lite däckskrik och en jävla smäll. När jag kollar runt hörnet så ser jag en bil mitt i korsningen ett kvarter bort. Snett framför den ligger en motorcykel och en bit i från den ligger dess förare. Raggarbilen har kört ut i korsningen framför MC:n som drog rakt in i framskärmen på bilen. Jag gick bort för att kolla läget och MC-föraren låg på trottoaren och skrek av smärta. Då kommer min chock. Jag hör hur raggarasen skriker som fan. Ingen av dom asen bryr sig om MC-föraren över huvudtaget utan skriker bara ut sin vrede över sin trasiga framskärm. Ingen från bilen går fram till killen som ligger på marken, utom en kille som ska fram och döda den stackars MC-föraren för att han "körde in" i deras bil. Han stoppas på vägen men fan vad förbannad man blir. Satans raggaras. En kille ligger på gatan och kan vara hur skadad som helst och det enda dom jävla asen bryr sig om är sin jävla bil. Hade jag inte varit en nykter barnvagnspappa så hade jag fan gått fram och gjort en buckla i motorhuven med den satans raggarens panna.

Fy fan vilka jävla hjärtlösa as.


Liten skada på bilen, MC:n va helt kvaddad. Foto: Oskar Löfberg



Dagens klipp:
Penis Attack mot rysk politiker

8 kommentarer:

Anonym sa...

Men bara för att några raggare betedde sig så betyder det ju inte att alla raggare är hjärtlösa. Tycker du drog alla över en kam där..Raggare är det bästaste folket, enligt mig iallafall! / sarah

Anonym sa...

dra nåe gammalt över dig...alla är inte som vissa andra..vadå dra alla över en kant. håller helt med den ovanför..

Anonym sa...

Du drar ju alla över en kant!
JÄVLA as!

Anonym sa...

Fronten på cadillacen kostar typ tre motorcyklar, sen vet man hur mc förare kör med...

Anonym sa...

Kan bara hålla med barnvagnsfarsan, förstår inte hur vissa raggare tänker, jobbar själv med amerikanska bilar (alla brukare av dessa fordon är inte raggare vill jag påpeka)och tycker att de skulle prova något mer konstruktivt, som ett hantverk, varje år avverkas fina bilar av "asen" som istället kunde brukas av vettiga medborgare.

Anonym sa...

Det gör ont att köra på en Amerikanare !

Anonym sa...

Det finns inga raggare det tog slut i ochmed att 80talet infann sig bara en massa människor som leker raggare och som inte har någon aning om vad det handlar om. En crusing är som en dåligt raggar runda en dålig raggar runda är när det regnar och endast feta Britta har trotsat vädret

Unknown sa...

jävla Svensson som sitter och skriver skit om raggare min pappa var en han och några andra slogs mot neger fittor som försökte ta över Södertälje så raggarna räddade Södertälje jävla as som skriver skit om raggare