fredag 16 maj 2008

Trosa Fishing Camp

Jo då.. här sitter jag nu. Var uppe i Sthlm och lastade lite grejer igår och ska fortsätta lasta idag så då passade jag på att hälsa på Johan och sova hos honom inatt. Det var trevligt. Jag fick ett par öl och lasagne a la Johan när jag kom.
Och idag sitter jag då på Johans jobb och och väntar tills jag kan åka och lasta.
Johan och hand praktikant är ute i regnet och tömmer båtarna på vatten. Ser roligt ut.

Har fått mig ett par turer genom Trosa idag och upptäckte vilket vackert samhälle detta är. Ska försöka ta mig upp under årets varmare dagar så Johan får ta mig med ut på en fisketur. Johans tjeje har tydligen årets längdrekord på Gädda vilket verkar gräma Johan en anning. Hehe..
Hon drog upp en gädda på 117 cm (!). Tyvärr så hade dom precis lekt då så den var ganska smal men vad gör väl det för henne när hon fångar större fisk än mästerfiskaren själv. Haha...


Det var ett tag sen jag skrev nu. Det har nog två anledningar, anledning nr 1 som nog är huvudanledningen är helt enkelt att tiden inte riktigt funnits där.
Anledning nr 2 däremot är förmodligen att Ågren sen lördagsen efterfest inte rikigt lagt sig än. Jag har haft svårt att komma på hur eller vad jag skulle kunna skriva om denna händelse, eller om jag helt enkelt bara skulle låtsas som om inget hade hänt. Nu har jag nämnt det iaf och ni som vet vad det handlar om förstår vad jag menar, ni andra kan få en liten hint: Vi var ute och firade Kalmar´s seger över Djurgården med 5-1. Efter att vi varit ute på krogen hamnade vi först på en efterfest för att sedan hamna på en efterfest i en tattueringsstudio. Sen får ni lista ut resten själva.

Over and out

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha jag vill se din nya gadd... *fniss*

MrMank sa...

Nää jag tror inte du vill de.

Anonym sa...

Ha ha. Jag tycker du ska slänga upp en bild. Nästa gång vi är på efterfest är det min tur...