söndag 18 maj 2008

Idag har jag sovit middag för första gången på väldigt länge. La mig i soffan med Lovali idag för att se Kalmar-BP i Svenska Cupen´s tredje omgång. Perfekt tänkte jag. Lovali somnar och jag får kolla på fotbollen i lugn och ro. Men jag tror nog att jag somnade innan Lovali. Såg en bit in i matchen och vaknade till precis när Cesar satte 1-0 genom en straff. Sen somnade jag om igen och vaknade runt kl 4 nånting. Då hade vi sovit i runt 3 timmar eller nåt. Shit va skönt de va.
Kalmar vann iaf med 2-0 och är då vidare i Svenska Cupen.

Igår var vi på Strippen i Emmaboda. Alltid kul med årets första bilevent. Inte så mycket nytt som man inte sett innan men ändå underhållande. Tyvärr så var Lovali sjuk hemma så vi fick åka hem lite tidgare för att Maddi skulle jobba.
Men vi hann iaf se Cyclone Robban dra en repa på 9.18 sek tror jag de var. Med en sluthastighet på runt 250 blås. Fy fan vilken sjuk bil de där e. Qvarnis fick som vanligt inte riktig ordning på sin Porche.
Men en del snygga bilar fanns det iaf. Mycket BMW och Volvo tyvärr men dom går visst göra rätt fina dom me.

Inga kommentarer: