tisdag 23 augusti 2011

Operation

Idag dök det helt oväntat upp ytterigare en intressent av flyttfirman. Det känns bra att ha lite alternativ så man verkligen kan hitta nåt som känns bra, både ekonomiskt och känslomässigt. Det är trots allt en verksamhet som funnits i familjen i ca 23 år.
Jag hoppas att vi snart kan hitta en lösning så jag kan gå vidare.

Operationen igår gick hyffsat bra. Inflammationen satt djupare än normalt (av nån konstig anledning så går ingenting lätt när det gäller mig) så det tog läkaren ca 25 min att gräva ut skiten. Och då hon fick gå djupare än normalt så funkade inte riktigt lokalbedövningen när hon kom ner på djupet. Jag försökte va tuff och bita igen för smärtan i hopp om att det skulle gå fortare, men när jag började svettas i massor och bli yr så fick jag be om lite mer bedövning. Det fick jag och sen kom det in nån snäll dam och la lite kallt i pannan och benen i högläge. Samtidigt började påfyllningen av lokalbedövning att verka och jag kunde slappna av medans läkaren fortsatte gräva.

Nu känns det nästan ingenting, det jobbiga är bara att sova. Jag ligger alltid på sidan och sover men jag kan ju inte ligga stygnen och på andra sidan har jag en hörselgångsinflammation att tampas med. Och den gör ont. Som satan. Det är typ 4-5 gången jag har hörselgånginflammation. Vet ifan varför jag får det så ofta men tror det kan bero på att jag missbrukar tops när jag har duschat. Men vad vet jag.

En sak som jag iaf vet med säkerhet är att jag ska försöka sova nu. På rygg!!


2 kommentarer:

Kristofer Queen Karlsson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kristofer Queen Karlsson sa...

ja ligg inte på mage, det finns homofiler inom tullarna ju haha, men skämt åsido - hoppas ontet ger sig av snart. All munsmärta är helvetisk. Fy fanken.