torsdag 25 augusti 2011

Ny design

Har gjort lite små ändringar här på bloggen, det belv inga stora förändringar men även det lilla kan göra gott. Har dessutom satt rubriker på alla mina inlägg, fick för mig för ett tag sen att jag inte skulle ha några rubrik men jag kom på att det blev dåligt i bloggarkivet om man inte har rubriker. Så därför satte jag rubriker igen men lyckades slarva bort bloggarkivet när jag bytte design. Oc jag lyckas inte få till det riktigt med Ipaden så det vara utan bloggarkiv tills ja sitter på en dator.

Dessutom ska toppen på sidan bytas. Den gamla panoramabilden över Borgholm är fel mått. Men den gör sig ändå bra tycker jag. Kanske skulle ta å fixa till bilderna från Borgholms hamn som ja tog för ett tag sedan. Det kan nog blir en passande panorama över min blogg.

Imorgon ska jag in på röntgen i Kalmar. Det har mycket sjukhus för mig nu den senaste tiden. Jagbhar för första gången i mitt liv (tror jag) uppnått högkostnadsskyddet hos sjukvården. Jag gjorde det idag när jag var uppe på lite undersökningar i Borgholm. Då får man ett fint litet frikort. Känns så pensionär på nåt sätt. Jag brukar sällan besöka besöka sjukhus men nunhar det varit mycket konstigt den senaste tiden. Kanske kroppen börjar säga ifrån? Kanske kan vara dags att tänka på en liten semester eller nåt?
Men det är väl inte så mycket att tänka på. Vart skulle jag få tid till det?
Så enkelt. Snabbt tänkt och snabbt beslutat.

Nu ska jag ut till Löt och hälsa på Christoffer en sväng.

1 kommentar:

Kristofer Queen Karlsson sa...

men icke äro min blogg intressant tydlgen hahaha ;P