onsdag 31 augusti 2011

God kreditvärdighet i firman.

Ikväll hade jag tagit med mig "läxa" hem från kontoret. Meningen var att jag skulle skrivit de sista resultaträkningarna gällande flyttfirman för att kunna lämna iväg till de köpare som visar intresse. Men jag kunde inte finna kraften för att ta tag i saken idag heller.
Jag måste verkligen få det här klart nu snart, ska se om jag orkar ta med mig resultatrapporterna till sängen och räkna lite innan jag somnar.

Idag ringde UC (upplysningscentralen) upp mig och berättade att dom gjort en ny värdering på min firma. Det gäller då min enskilda firma där Gottfridssons Flytt & Städ samt RG Media ingår. UC hade höjt upp mig i deras rating och jag hamnade då på klass 3 av 5. Detta innebär att jag har rätt att använda deras bronsfärgade sigill med texten kreditvärdigt i min marknadsföring som ett bevis på att jag är en kreditvärdig firma. Detta känns ju givetvis väldigt roligt och ett tecken på att jag drivit företaget på rätt sätt.

Nu blir det sängen och se om jag orkar plöja igenom lite resultatrapporter.

1 kommentar:

Kristofer Queen Karlsson sa...

Gediget med en 3/5. Way to go!