fredag 14 mars 2008

FREDAG!!!! HELG!!!!

De va länge sen det kändes så skönt att få ta helg. Har nog fått ihop runt 55-60 timmar denna veckan. har varit ganska tungt men det är mycket på gång nu.
Som det verkar så kommer jag köra på mitt tänkta sommarprojekt ändå. Kommer bli en liten klädbutik i Borgholm med bara riktigt snygga kläder för den som har sjysst klädstil.
Men det är inte helt bestämt än. Väntar på lite mer info ang. vissa saker men det verkar iaf som att det blir av. Det är nåt som jag velat göra länge och nu faller det så bra iår att jag har fått en perfekt chans för att prova. Allt som jag kollat upp har hittils gått min väg (peppar peppar ta i trä) så det känns bra.
Mer om detta under nästa vecka när 100% beslut kommer tas.

Just nu sitter jag å väntar min privata frisör som kommer hem till mig snart för att göra mig fin på huvudet så här inför helgen. Sen blir det förfest antingen här hemma eller hos Simon eller nån annanstans. Och vid 22 hugget drar vi oss ner åt ÖlandsDrevet där Jonas anordnat nån typ av Psyfest som ska bli spännande att kolla in. Lovali har vi lånat ut till min bror och hans familj så vi får sovmorgon imon. Det blir ganska skönt. Eller rättare sagt jävligt skönt.

Nähä nu får man öppna sig en bira.. hej hej

Inga kommentarer: