fredag 28 mars 2008

Nu bär det snart av hemmåt igen. Sov till runt kl 8 sen låg jag kvar i sängen och bara jäste till lite innan 9. Det var hur skönt som helst.
Nu sitter jag själv hemma i David och Maddes lägenhet. David drog till jobbet och Madde och Maddi stack och lämnade Liam på dagis.

På söndag smäller det. ALLSVENSK PREMIÄR!!!
Jag vet inte riktigt varför men nervositeten har inte riktigt infunnit sig ännu. Jag vet inte om det kanske kan ha att göra med att jag helt enkelt har föt mycket att göra nu för tiden så min nervösnerv eller vad fan det nu är som styr den biten inte hinner ta till sig att det är allsvensk premiär.
Jag ska dock inte klaga för det är skönt att slippa gå med fjärilar i magen i typ en vecka innan match. Nu är det ju faktiskt bara två dagar kvar.

Fan nu börjar jag bli nervös. KROSSA GNAGET!!!

Inga kommentarer: