torsdag 20 mars 2008

Har precis spelat min första pokerturnering online på väldigt länge. Slutade 3:a så jag fick iaf lite betalt. Efter att Jonte var här i början på veckan samt att han vann resan till Rio har fått upp suget lite igen. Inte för att jag har några som helst förhoppningar om att jag ska komma så långt men sugen efter att spela har iaf återkommit. Satte in 25 dollar. Vi får väl se hur länge det håller.

Idag var jag förövrigt på banken och fick allt klart inför sommaren. Det kommer bli en klädbutik. Jag skrev kontrakt nere på strandgallerian idag och ska ringa och fixa klädinköp m.m efter påsken. Det känns jävligt kul att äntligen få prova på en egen butik. Även om jag inte kommer sitta i butiken så mycket då jag istället kommer stå på gatan och sälja kreditkort. Men lite hoppas jag hinna med att sitta nere i butiken. Det är ju ändå kul.
På torsdag ska jag upp till sthlm och få nån typ av utbildning inför kreditkortsgrejen.

Ett andra glädjande besked jag fick idag handlar om min deklaration som damp ner i brevlådan idag. Ivrig som fan öppnade man upp för se resultatet, och jag blev mycket glatt överraskad.
Beräknat belopp at få tillbaka: 19 062 kr

Man tackar.

Inga kommentarer: