tisdag 11 mars 2008

Gäääsp....

Ibland är det skönt att jobba för sig själv och ha kontoret hemma. Då kan man bestämma själv när man ska jobba lite. Som idag skulle jag börjat vid kl 7 tänkte jag.
Men inatt vid 12 ungefär så tyckte Lovali helt plötsligt att det var morgon, hon vaknade och ställde sig upp i sängen. Och när hon såg att vi låg och kollade på film så skulle hon börja leka. Först dansade hon lite. Sen lekte hon "försök-balansera-labanlampan-på-sängkanten-och-skratta-till-man-nästan-kvävs-när-han-ramlar-ner-leken". Det tyckte hon va jätte kul. jag tyckte det var mindre kul. Efter ca en kvart så insåg jag att jag fick stänga av filmen för att få henne att somna men icke. Uppåt en timme höll hon nog igång.
Jag insåg att jag skulle vara ganska trött om jag gick upp vid kl 6 så det vara bara att ställa om kl och ta lite sovmorgon.

Men nu måsta jag jobba så jag inte kommer så långt efter.

Inga kommentarer: