torsdag 27 mars 2008

Trött som en tjur...

Idag e jag riktigt seg. Igår jobbade jag ca 21 timmar, var hemma kl 4 inatt och gick direkt och la mig. Kl 6 ringde kl. Upp och duscha sen ibäg mot sthlm för att genomgå nån typ av introduktionskurs på Citibank som man måste genomgå för att få sälja deras kort som jag ju ska göra under våren och sommaren.
Efter kursen åkte vi ut till David och Madde, här har det blivit pizza och lite onlinepoker. Jag och David har spelat 3 turneringar var. Jag slutade 1:a, 3:a och 6:a (av 9 spelare), alltså fick jag betalt på 2 av 3 spel. Helt ok. David däremot fick inte betalt på nån av dom. :)

Så efter denna långa dag är jag just nu så sjukt trött och ska lägga mig i soffan och däcka. Imorgon åker vi typ hemmåt så fort vi vaknat.

Jag saknar min lilla ängel som sover ute hos sin mormor och morfar ikväll. Jag har ju inte träffat henne sen i tisdags egentligen. Jag saknar hennes så busstreck och jäkelskap hon styr med. Men imorgon när vi kommer hem så får det blir direkt ut och hämta henne igen.

Nu ska jag sova så jag är lite pigg imorgon när jag ska köra hem.

Inga kommentarer: